Digitaal ondertekenen

Beschikbaar vanaf versie 4.5.1

Als accountant kun je gemakkelijk een nieuwe module voor je klant aanvragen. Vanaf nu kan dit zonder tussenkomst van MUIS Software en onderteken je het contract direct digitaal.

Ga naar Beheer – Gebruikersbeheer/administratietoegang – Gebruikersbeheer/administratietoegang. Klik op Nieuw om een nieuwe klant aan te maken. Doorloop de stappen en vul de benodigde gegevens in voor de klant. In de laatste stap kies je de modules waarvan de klant gebruik wilt maken.

Wanneer je alle gegevens hebt ingevuld en de nieuwe administratie opslaat krijg je een pop-up waar staat dat je per e-mail een bevestiging ontvangt met daarin een groene link. Je ontvangt deze e-mail direct. Klik op de groene link om de aanvraag digitaal te ondertekenen.

Groene link bevestiging

In het scherm dat opent vul je je handtekening in. Dit kan met de muis of met je vinger. Vervolgens klik je op de groene balk.

Hierna verschijnt het volgende scherm:

akkoord scherm

Het abonnement is nu geactiveerd. Per e-mail ontvang je het ondertekende contract.

Related Articles